fredag 5 november 2010

Gamex och Call of Duty-tävling




Som ni vet så befinner sig [gejm]-redaktionen på mässan för mexikanska sodomider Gamex. Boy, are they in for a surprise. Nåväl, eftersom de klantarslena lämnade mig ensam här i Uppsala med fri tillgång till bloggen kommer det att bli jag som utlyser COD-tävlingen!

Frågan lyder som följer: Under vilken historisk period utspelar sig Call of Duty: Black Ops?
Skicka ditt svar till gejm [snabela] studentradion [punkt] com


För att gå in på något helt annat så ljög jag lite med att jag inte kunde följa med på mässan för att jag msåte plugga. Ok, jag måste plugga, men en uppsats som är över ett år försenat kan med största säkerhet vänta i två dagar till. Nej, egentligen beror min frånvaro på att jag saknar ekonomiska medel att ta mig till mässan. Men så igår hittade jag dessa, vet ni vad kursen ligger på?
//Loretto

Tillägg; De fyra första vinnarna i Call of Duty: Black Ops-tävlingen kommer utöver den snygga tröjan också få ett presentkort på en viss TV-spelsbutik och ett nyckelband från mässan för mexikanska sodomider Gamex.

//Daniel

Läs mer om mässan i DN, SvD, Aftonbladet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar